mia-

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Mia - 28 mars 2012 23:25

Blev lite sugen på att börja blogga igen.

Jag vet inte riktigt vad som hände. Varför slutade jag.... jaja Skitsamma nu är jag tillbaka.

En liten uppdatering.


Lilla Mikaela har flyttat till vikbolandet. Nu har vi en galen liten ungponny. Han är helt underbar ibland. Han har hittat in i våra hjärtan. Han blir 4 i maj. Så att det är lite bus är ju inte så konstigt. Han e ju bebis.


Lever i stallet. Lever för stallet.... typ. Är så glad att jag har stallet och mina goa vänner där.


Jag har jobbat inatt. Är inne på min tungvecka. Så nu är det bara helgen kvar. Sedan är det långledigt. Ska bli skönt. Kroppen orkar inte riktigt med längre.

Väntar och väntar på min GP. Har väntat i snart 4 månader nu. 2 år sedan jag sökte. Tiden går fort.


Idag i stallet var det riktigt skitväder. Men som tur var hade Elise lite draghjälp ut av underbara Elin och Johanna. Jag stannade kvar i stallet och övervakade på avstånd. Fy fan vad duktig Elise är. Jag ska nog inte lägga mig i hennes ridning hela tiden. Hon kan ju. Jag måste låta henne ha lite egen tid på banan med perlys.

Snart ska hon rida upp sitt första dressyrprogram. Jag kommer att vara tok nervös. haha Men hon fixar nog det galant.

Vi ska träna i morgon. Då ska Elise även ha en kompis med sig till stallet.


Nehe surfa runt en stund och sedan försöka sova lite. Så jag inte sover bort morgondagen....



Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards